Skip links

SKLEP INTERNETOWY

MI CHIAMO

Zakres prac

UX/UI Design, Elementor

Technologia

WordPress, WooCommerce

Branża

Odzież

MI CHIAMO to polski sklep internetowy, oferujący przede wszystkim odzież damską, inspirowaną włoską modą. Marka zrodziła się z pasji właścicielki sklepu do Włoch, a jej celem jest tworzenie unikatowych, wysokiej jakości ubrań. W ofercie sklepu znajdują się różnorodne elementy garderoby, takie jak sukienki, kurtki, koszulki, bluzki, piżamy i inne akcesoria. Marka stawia na oryginalność i produkcję w ograniczonych seriach, co ma podkreślić unikalność każdego produktu.

01 Wyzwania

Pani Aleksandra zgłosiła się do nas w celu przełożenia jej nowego pomysłu biznesowego na rzeczywistość. Po licznych trudnościach jakie napotkała przy współpracy z innymi agencjami przy wcześniejszych projektach, zdecydowała się powierzyć nam to zadanie. Naszym celem było stworzenie sklepu internetowego dla jej nowej marki i wprowadzenie na rynek. Jest to bardzo trudne zadanie, ponieważ rynek branży odzieżowej jest mocno nasycony i zdominowany przez duże marki sieciowe.

02 Cele

  • Wybór oprogramowania pod sklep internetowy.
  • Zaprojektowanie nowoczesnego layoutu sklepu zgodnie ze standardami RWD (Responsive Web Design).
  • Integracja sklepu z narzędziami Google Analytics oraz Google Search Console.
  • Optymalizacja tekstów kategorii i opisów produktów.
  • Uruchomienie kampanii marketingowej na Facebook'u.

03 Rozwiązanie

Naszą pracę rozpoczęliśmy od zaproponowania klientce platformy sprzedażowej WooCommerce, gdyż nie miała ona nigdy wcześniej styczności z takim oprogramowaniem. WooCommerce jest prostym rozwiązaniem dla osób stawiających pierwsze kroki w branży e-commerce. Następnie zaproponowaliśmy wstępną makietę sklepu korzystając z naszych gotowych wzorców projektowych, które niesamowicie przyspieszają proces tworzenia sklepu. W międzyczasie poddaliśmy obróbce materiały z sesji zdjęciowej i packshoty przesłane przez fotografa. Klientka przygotowała we własnym zakresie opisy produktów i kategorii, które zostały zoptymalizowane przez copywritera. Po spięciu w całość wszystkich elementów składowych powstał layout sklepu, który wdrożyliśmy do WordPress'a.

Kolejnym etapem było uruchomienie sklepu i sprowadzenie na niego ruchu. W tym celu wykorzystaliśmy kampanię marketingową na Facebook Ads. Asortyment klientki obejmuje unikatowe ubrania, dlatego uznaliśmy, że Google Ads nie będzie tutaj optymalnym rozwiązaniem. Kluczowe było przedstawienie marki oraz kolekcji szerokiemu gronu odbiorców.

Explore
Drag